Весела Апостолова поема допълнителната роля на главен оперативен директор в „Power of One”
Секция: ЛЮБОПИТНО
09 Март 2020 11:38
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Весела Апостолова поема допълнителната роля на главен оперативен директор в „Power of One”

/КРОСС/ Новите задължения на Весела Апостолова целят да развият единния бизнес модел „Power of One” като се обединят по-тясно работата на медийните, творческите и комуникационни екипи.

Весела Апостолова, която е изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България от началото на 2019 година, поема допълнителната роля на главен оперативен директор на Групата от 1 март тази година.

Нейна основна цел ще е да развие и издигне на нова висота единния бизнес модел на работа „Power of One”, за предлагане на най-добрите и ефективни решения за клиентите, предоставянето на по-добро клиентско обслужване и още по-пълноценното използване на наличните таланти и ресурси на компанията.

В тази си роля Весела ще се отчита директно на Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България и обединява звената Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Publicis Dialog, Digitas, MSL, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom. Компанията функционира под единен бизнес модел „Power of One” и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на Групата, опита на екипи с разнородни компетенции и индивидуални решения в целия спектър на маркетинговите комуникации.   

„Новата роля на Весела е плод на нейните силни лидерски качества, способността ѝ да развива талантите в нашите екипи, както и нейната бизнес находчивост за намиране на работещи решения. Уверен съм, че като главен оперативен директор на Publicis Groupe България, Весела ще е двигател за утвърждаването на интегрирания подход на работа „Power of One“ и симбиозата между творческите, комуникационните и медийни бизнеси, ще е още по-силна. Само така продуктите, които даваме на нашите клиенти ще са ефективни, силно отличими и с висока добавена стойност.“ – казва Николай Неделчев, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.

„Publicis Groupe винаги е била компания с лидерски позиции в създаването на решения за постигане на най-добри резултати за клиентите, особено в предизвикателни за бизнеса времена. Вярвам, че моделът „Power of One” е съвременният отговор на технологичните промени, които изискват нова интерпретация на услугите, потребителското поведение, медиите и маркетинга. В Publicis Groupe България имаме всичко необходимо, чрез което може да бъдем иновативни и да растем – правилните таланти, точните технологии и решения за работа с данни, и разбира се магията на творческите идеи. Възможността да превърнем тази алхимия в работещ модел за нашите клиенти, който да помага на бизнеса им сега и дългосрочно, ме кара да се чувствам нетърпелива. Нетърпелива да включа всички в това пътешествие, за да успеем заедно.“ – споделя Весела Апостолова.

Весела Апостолова има богат управленски опит в медийната индустрия в България и съществен принос за развитието на стратегическите процеси в медийната среда. Тя е част от Publicis Groupe България вече 16 години, като преминава през различни позиции в медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти, бизнес развитието на агенцията, както и съхраняването и личностното развитие на таланта на екипите. В продължение на две години Весела заема позицията на заместник-изпълнителен директор на медийния бизнес на Групата.

През 2019 г. поема длъжността изпълнителен директор на комуникационния бизнес на Publicis Groupe България и отговаря за стратегическото управление и развитие на творческите и комуникационни звена. Весела има магистърска степен по Европейска интеграция в СУ „Св. Климент Охридски“, с профил “Медии и право“.

За Publicis Groupe България: Publicis Groupe е една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в България, която функционира под единен бизнес модел, наречен “Power of One”, за да предлага на клиентите постоянен и централизиран достъп до инструменти на групата и опита на екипи, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. 

Publicis Groupe България обединява десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии, планиране и купуване.