ДАЕУ пуска национален телефонен номер за въпроси, свързани с електронни услуги
Секция: БЪЛГАРИЯ
03 Април 2020 11:01
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ДАЕУ пуска национален телефонен номер за въпроси, свързани с електронни услуги

/КРОСС/ На единния телефонен номер за цялата страна 070020341 гражданите могат да се свържат с Помощния контактен център на Държавна агенция „Електронно управление“ по въпроси, свързани с електронни услуги, предоставяни от агенцията, всеки работен ден, от 9.00 до 17.30 ч.
За разговори от фиксираната мрежа - на цената на един градски разговор за цялата страна, съгласно абонаментния Ви план;
За разговори от мрежата на мобилни оператори се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния Ви план;
С Помощния контактен център можете да се свържете също така на телефони 02 949 2388 и 02 949 2392 (от страната и чужбина), както и електронната поща на центъра на адрес help@e-gov.bg:
За въпроси, свързани със системите СЕОС,ССЕВ, еФорми, телефон 02 9492388.
 
За въпроси, свързани със системите Regix, Единния портал за достъп до електронни административни услуги, е-Автентикация, е-Плащане, - телефон 02 9492392.

За всички останали въпроси използвайте електронната  поща на Помощния контактен център