Спрените полети - основен проблем за клиентите на авиокомпаниите
Секция: Туризъм
20 Април 2020 11:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Спрените полети - основен проблем за клиентите на авиокомпаниите

/КРОСС/ Спрените полети са основните проблеми за клиентите на авиокомпаниите през последните близо два месеца. Повечето потребители се оплакват, че трудно осъществяват контакт с компаниите. През последните две седмици на март в България са подадени около 100 сигнала и жалби. 

Соня Спасова, директор на Европейския потребителски център в София, посъветва хората да следят електронните си пощи и сайтовете на авиокомпаниите за информацията, която ги интересува:

„По закон авиокомпаниите имат шест седмици да отговорят. Трябва да се има предвид факта, че в момента много хора са в подобна ситуация“.

Димитрина Горанова, управител на туроператорска фирма, подчерта:

Кризата е безпрецедентна и никой не е подготвен да реагира при такива анулации... Законодателството третира в такива ситуации закупуването на пакетни услуги, за покупка на единични услуги се прилагат стандартните политики на крайния доставчик“.

Всяка авиокомпания е съставила собствена политика в актуалната ситуация и предлага допълнителни ползи за ползването на нереализирана сума

Спасова посочи, че всяка страна в Европейския съюз ще даде държавна помощ на авиокомпаниите си: 

Авиокомпаниите са значителна част от индустрията на всяка държава, затова няма да се допусне фалит и потребителите трябва да са търпеливи при разрешаването на случаите им".