Младите търсят забавления, а не информация за Covid-19 в интернет, сочи проучване
Секция: Технологии
21 Април 2020 08:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Младите търсят забавления, а не информация за Covid-19 в интернет, сочи проучване

/КРОСС/ Най-младите търсят забавления в интернет, а не толкова информация за коронавируса. Това показват данни на GlobalWebIndex - международна компания за маркетингови проучвания. Данните са от изследване през март 2020 г. в САЩ и Великобритания.

68% от потребителите казват, че информацията за вируса идва през интернет. Но това са хора между 24 и 56 години. Младите - между 16 и 23 години е по-вероятно да слушат музика през стрийминг платформите или да играят игри.

Близо 1 на 5 от родените след 1981 г. търсят в интернет почивки, което предполага, че това поколение може да е по-отворено за планиране на пътувания след края на кризата.

Мнозина търсят позитивни истории. Хората от рисковата група - между 57 и 64 години използват социалните медии повече, за да поддържат връзка с приятели, отколкото да четат повече новини. И обратно, 54% от тези, които са между 30 и 40 години се обръщат към социалните медии, за да прочетат още новини.

Живите излъчвания и подкастите също стават интересни за тях.

Проучването на GlobalWebIndex регистрира и нагласите след края на кризата, 76% от гледащите видео онлайн смятат да запазят този навик.

Над 70% от читателите на книги казват, че възнамеряват да продължат да четат точно толкова, когато приключи кризата. Фейсбук се използва най-много за информация за вируса. Сред мъжете и жените техният най-доверен източник е Световната здравна организация. Мъжете обаче са по-склонни да кажат, че се доверяват на по-голямо брой източници повече от жените. Мнозина все още следят спортните новини. А причината, според изследователите, е големи спортни събития като Олимпиадата са отложени. Много спортни лиги и отбори вече предлагат изключително съдържание, повторно излъчване на вече познато съдържание и жива връзка с феновете.