НЗОК стартира мобилно приложение за обратна връзка с гражданите
Секция: Технологии
10 Юни 2020 18:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
НЗОК стартира мобилно приложение за обратна връзка с гражданите

/КРОСС/ Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е подготвила мобилно приложение, което предоставя възможност за бърз и лесен достъп до институционална информация, чрез специални нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който го е инсталирал.

Чрез рубрика обратна връзка на мобилното приложение гражданите могат да изразяват мнението си за получените от тях здравни услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките. Приложението е удобно за ползване и не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и т.н. Анкетата може да се попълни дори и в метрото, в автобуса - след като пациентът излезе от контакт с лечебното заведение.

Мобилното приложение може да бъде инсталирано по следните начини:

За потребители с операционна система Android, като се изпише „НЗОК" в поле Търсене в Google Play или чрез код.

За потребители с операционна система iOS - в App Store или чрез код.

В момента приложението е в тестови режим и предстои да заработи в началото на следващата седмица.

Обратната връзка с гражданите е от особена важност за НЗОК в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности. Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране.