Нов Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО в Горна Оряховица прие първите си посетители
Секция: ИКОНОМИКА
23 Юни 2020 15:24
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Нов Център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО в Горна Оряховица прие първите си посетители

/КРОСС/ ЕНЕРГО-ПРО посрещна вчера първите клиенти в нов Център за обслужване в град Горна Оряховица на ул. „Патриарх Евтимий" №8. Новият клиентски център ще работи всеки делничен ден от 8 до 17 часа.

Позициониран в удобно и функционално помещение в централната част на града, офисът на ЕНЕРГО-ПРО предлага по-ефективна организация на работата и управление на потока от посетители. В него на разположение на клиентите са четири гишета за обслужване.

През вчерашния ден първите посетители на новия клиентски център се възползваха от възможността да заявят услуги на ЕНЕРГО-ПРО, да актуализират клиентските си данни, да заплатят сметките си за електроенергия и да получат информация по въпроси, свързани с дейността на компанията.

В Центъра за обслужване могат да се заявят и електронните услуги на компанията - получаване на електронна фактура, известяване чрез СМС или имейл в случай на пропуснат срок за плащане на сметка за електроенергия.

С откриването на новия Център за обслужване в град Горна Оряховица, старият офис на ЕНЕРГО-ПРО на ул. Съединение №151 вече не работи с клиенти.