Катрин Зита-Джоунс стартира собствена лайфстайл марка
Секция: Шоубизнес
06 Юли 2020 11:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Катрин Зита-Джоунс стартира собствена лайфстайл марка

/КРОСС/ Катрин Зита-Джоунс е твърдо решена да стартира своя собствена лайфстайл марка, като разшири съществуващата си колекция Casa Zeta-Jones.

50-годишната актриса обяви плановете си да пусне в продажба следващата седмица гама от обувки, веган кафе, любовни лъжици и грим с марката Casa Zeta-Jones.

В интервю пред неделното издание на „Дейли Мейл” тя каза: „Всичко, което съм създала, наистина е проект от страст. Исках да превърна тази страст в крачка напред и да създам марка, която е красива и луксозна, като същевременно все още е достъпна за хората”.

Изданието съобщава също, че приятели на актрисата са заявили, че звездата се надява, че новият й проект ще засили публичното й присъствие и ще й даде повече време, за да се “съсредоточи върху” като децата си – 19-годишният Дилън и 17-годишната си дъщеря Карис, която има със съпруга си Майкъл Дъглас.

Марката Casa Zeta-Jones на Катрин вече съществува и в момента продава спално бельо, възглавници и шезлонги, но звездата се надява да превърне марката в пълна колекция от лайфстайл продукти.

Звездата от „Маската на Зоро“ ще следва стъпките на колежката си Гуинет Полтроу, която стартира своя уебсайт за лайфстайл Goop през 2008 година.

По-рано Ктрин Зита-Джоунс изяви публично желанието си да се измъкне „от лудия свят на Холивуд“.