Марияна Николова с агресивна реклама показва "сърцето на България"
Секция: Туризъм
28 Юли 2020 10:51
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Марияна Николова с агресивна реклама показва "сърцето на България"

/КРОСС/ Летният туристически сезон има голям проблем, но в правителството и Министерство на туризма разчитат да има повече почиващи на нашето Черноморие. Toва заяви в сутрешния блок на БНТ новият туристически министър и вицепремиер Марияна Николова.

Ние имаме нужда от една агресивна реклама, без реклама нищо не се получава. Много е важно да покажем сърцето на България, културните паметници и историческото ни наследство, настоя тя. Николова ще положи усилия да бъдат осигурени средства за реклама на нашата страна като потенциална, здравна и безопасна дестинация.

Ние сме отворени за Великобритания, но самата страна налага 14-дневна карантина на завръщащите се от България. Очаква се първите германски туристи да дойдат в края на септември и началото на октомври месец.

Според новия туристически министър най-важното е да се даде посланието в международен план, че България е дестинация за безопасен и здравословен туризъм. Туризмът е истинската реклама за всяка една страната и трябва да говорим за България като дестинация за четири сезона - целогодишен туризъм, категорична бе Марияна Николова.

Туристическият министър изтъкна, че България през настоящата година е дестинацията на българите, безопасна и здравословна. Имаме чудесна природа и трябва да повишим нивото на туристическия продукт, настоя Николова.

Още от първия си ден като вицепремиер и туристически министър Николова е уверила, че ще работи в стратегически план и за подкрепа на бизнеса с конкретен диалог по проблемите в сектора.

В НС ще бъде внесено предложението за ставка от 9% ДДС за туроператорите. Нова мярка е и отварянето на граници за конкретни държави. Чартърните полети с цел туризъм също ще бъдат подпомогнати с 55 млн. лв. от държавния бюджет. Идеята е да бъдат обхванати над 400 000 туристи.

Туроператорите наистина са с един от най-големите проблеми, поради което мерките са насочени към средните предприятия и туристическият бранш, обясни туристическият министър. Новите социално-икономически мерки ще бъдат допълнени със средства, осигурени и договорени в размер на 29 млрд. лв. За следващия бюджет да бъде разширена възможността за ваучерната система, настоя Николова.