Близо 2 000 клиента на ЕНЕРГО-ПРО се регистрираха за участие в играта „Плати онлайн и спечели“
Секция: БЪЛГАРИЯ
28 Юли 2020 12:40
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Близо 2 000 клиента на ЕНЕРГО-ПРО се регистрираха за участие в играта „Плати онлайн и спечели“

/КРОСС/ Играта за насърчаване на онлайн плащане на сметки за електроенергия на ЕНЕРГО-ПРО Продажби, която стартира на 7 юли, вече регистрира малко над 1 900 участника. В същото време близо 5 000 плащания са направили клиенти на компанията през най-новия канал за погасяване на месечни задължения за консумирана електроенергия, достъпен на адрес: https://vp.energo-pro.bg/, от началото на кампанията.

В нея може да се включи всеки клиент на ЕНЕРГО-ПРО Продажби, който извърши плащане на сметката си в периода 07.07-07.08.2020 година. След приключване на играта на случаен принцип в присъствието на нотариус ще бъдат изтеглени четиримата печеливши. Компанията ще подари таблет и три ваучера за пазаруване на стойност 100 лева.

В случай че клиент е направил плащане след 7 юли, но не се е регистрирал за участие, все още може да го направи до 7 август включително. Достатъчно е да попълни данните си в pop-up прозорец на началните страници ЕНЕРГО-ПРО Варна (https://www.energo-pro.bg/bg/) и ЕНЕРГО-ПРО Продажби (https://energo-pro-sales.bg/bg/), като потвърдиче е запознат с Правилата за участие и действително е извършил плащане през онлайн платформата.

Новият канал за плащане на месечни сметки за електроенергия беше въведен от ЕНЕРГО-ПРО Продажби на 23 април тази година. Оттогава компанията отчита все по-голям интерес към лесния и удобен за клиентите начин за погасяване на задължения, като към 27 юли броят на извършените плащания за месеца през https://vp.energo-pro.bg/ е почти двойно по-голям спрямо юни.

Онлайн разплащането е възможно от всяко устройство с налична интернет свързаност, не е обвързано с работно време и е активно денонощно 7 дни в седмицата. Достатъчно е клиентът да притежава дебитна или кредитна карта и в две бързи стъпки без допълнителни такси може да заплати както своята, така и сметката на свой възрастен близък/роднина, за да не се налага същият да напуска дома си и да посещава обществени места, като центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО или офис на някой от партньорите на компанията.