Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19
Секция: БЪЛГАРИЯ
04 Август 2020 13:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Rakuten Viber стартира кампания за борба със световния глад повлиян от кризата с COVID-19

С общност и стикер пакет, Viber ще подпомогне организациите, които се борят със световния глад, ангажирайки потребителите си с каузата

/КРОСС/ Rakuten Viber, едно от водещите приложения за комуникация в света, обяви началото на кампанията си за подпомагане на организации, които се борят с глада в световен мащаб. Новосъздадените стикер пакет и общност, посветени на каузата, целят да ангажират потребителите и служителите, и хуманитарните партньори като Международно движение на Червения кръст и Червения полумесец (IFRC), Световен фонд за дива природа (WWF), UNICEF, U-Report и ООН Миграция (U.N Migration).

COVID-19 нанесе щети върху почти всички институции и индустрии, включително и върху веригите за продажба и доставка на храни от първа необходимост. Близо 265 милиона души са изложени на риск от глад през 2020 г., според оценка направена през април от Световната продоволствена програма (WFP). Това е близо два пъти повече от миналата година. Преобръщането на тази тенденция буквално означава да бъдат спасени животи и Viber си поставя за цел да помогне в това.

Инициативата включва лансирането на образователна общност - "Fight World Hunger Together", както и стикер пакет на английски и руски език създаден от Viber. Първата по рода си общност дава информация на потребителите как ако променят навиците си, като хранене, пазаруване и готвене, могат да намалят хранителните отпадъци и да помогнат на най-уязвимите хора да имат по-сигурен достъп до храна. Освен това ще им помогне да научат повече за кризата със световния глад. Съдържанието ще се управлява от хуманитарните партньори на Viber, които имат собствени канали в платформата. Хората ще могат да подкрепят каузата и финансово, като изтеглят стикер пакет посветен на кампанията, а цялата печалба ще бъде дарена на благотворителни организации, които се борят с глада. Viber дава възможност и на потребителите, които нямат възможност да дарят, да окажат своята подкрепа, като се присъединят към новосъздадената общност и поканят своето семейството и приятелите да станат част от нея. Когато общността достигне 1 милион потребители, Viber ще дари 10 000 долара за каузата, насърчавайки хората да покажат личния си пример, който е от съществено значение.

„Светът се променя по-бързо от всякога и COVID-19 прави уязвимите групи от населението още по-уязвими. Едно от най-големите предизвикателства, които пандемията представлява, е глобалният недостиг на храна и нарастващият глад. Viber не може да приеме това равнодушно и да не предприеме нищо.", заяви Джамел Агауа, главен изпълнителен директор на Rakuten Viber.