Емблематичният хладилник INSTAVIEW на LG постига впечатляващите продажби от 1 милион броя по цял свят
Секция: Технологии
06 Август 2020 12:25
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Емблематичният хладилник INSTAVIEW на LG постига впечатляващите продажби от 1 милион броя по цял свят

/КРОСС/ Иновацията, насочена към потребителя, потвърждава технологичното лидерство и силната позиция на LG на световния пазар за хладилници

Премиум хладилникът InstaView Door-in-Door™ на LG Electronics премина успешно през един предизвикателен период този месец, достигайки един милион продажби в световен мащаб от лансирането му през 2016 г. Този хладилник с голям капацитет от LG, от който се продават средно по 700 броя на ден, вече е наличен в приблизително 150 страни на шест континента.

LG InstaView Door-in-Door™ е проектиран, за да помогне на потребителя във воденето на един изтънчено-кулинарен начин на живот, постигайки перфектния баланс между форма и функция. Продуктът се отличава със стилна и естетически издържана визия, но и практични функции, спечелили признание от някои от найпрестижните световни награди за дизайн, като Red Dot Design Award и iF design Award.

„Постигането на тези резултати е доказателство за способността на LG да разработва разнообразни, висококачествени продукти, благодарение на които се нареждаме начело в редиците при много категории домакински уреди“, казва Дан Сонг, президент на компанията LG Electronics Home Appliance & Air Solution. „Днешните уреди включват толкова много технологии, колкото и компютър или смартфон и нашите клиенти имат изключително високи очаквания от тях. Нашата напреднала технология и подходът да се допитваме първо с потребителите, доведе до това InstaView да е един от най-бързо продаваните хладилници в историята на хладилниците.“

LG InstaView получава името си от хамелеоновия панел на хладилника на вратата, който може да стане прозрачен само с две почуквания по стъклото. Това позволява на потребителите да виждат какво има вътре, без да отварят вратата, с което не увеличават температурата вътре и спестяват енергия. Заедно с InstaView, Door-in-Door™ осигурява лесен достъп до любимите напитки и закуски, като в същото време свежда до минимум излагането на основното отделение на хладилника на стайна температура, допринасяйки за намаляване на загубата на студен въздух с над 41%. 

За да задоволи нарастващото световно търсене на хладилници InstaView, LG добави знаковата му функция, която го прави толкова удобен и на други хладилници от своята гама, включително French-Door и Side-by-Side. Нещо повече, популярната технология InstaView вече може да се намери в други уреди на LG, като LG SIGNATURE Wine Cellar и ThinQ ™ Range.

Непрекъснатият стремеж на LG да придаде добавена стойност на своите хладилници чрез полезни иновации доведе до разработването на повече технологии, предназначени да предоставят по-ефективен и приятен кулинарен живот. Например, Smart Care + използва LG ThinQ ™ AI, за да поддържа храната свежа за по-дълго, с по-нисък разход на енергия.

Чрез анализ на данни, които устройството събира в продължение на няколко седмици, интелигентният уред може да разпознае навиците на потребителя, позволявайки му да понижи автоматично температурата си преди периоди на активна употреба, за да поддържа по-добре зададената температура.

Smart Care + използва същите данни, за да намали разхода на енергия, автоматично поставяйки хладилника в режим Save, в периоди на рядко използване. А с Craft Ice ™, домакините могат да изпробват барманските си умения и да впечатлят гостите си, сервирайки любимите им коктейли върху кръглия лед, който добавя елегантност на всяка напитка