Националният борд по туризъм апелира за целеви ресурс за реклама на България
Секция: Туризъм
17 Октомври 2020 11:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Националният борд по туризъм апелира за целеви ресурс за реклама на България

/КРОСС/ На конференция миналата седмица бяха представени и обсъдени най-добрите практики как туристическата индустрия да се справя и да управлява кризата с коронавируса. Показани бяха примери от водещи в турзизма страни като Швейцария, Австрия, Франция. Това обясни Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Националния борд по туризъм в "Денят започва с Георги Любенов".

Зоните за туризъм, които са под строг контрол за противоепидемичните мерки, осигуряват по-голяма степен на безопасност от вируса дори от нашите домове, каза Карастоянова.

Според нея тези зони са обект на контрол от всички компетентни органи и получават големи инвестиции за прилагането на тези мерки в целия спектър на възможни материали или технологии.

По думите на Карастоянова участниците в срещата са обединили около мнението за нуждата от общи мерки за контрол и процедури за подготовката и реализацията на зимния туристически сезон в условията на COVID кризата.

От туристическия бранш са направили предложения и очакват бърза реакция от заинтересуваните институции - министерствата на туризма и на здравеопазването.

Според Карастоянова много важно при прилагането на мерките е да бъде разграничена ситуацията в населените места с повече случаи на заразени от курортите в близост до тях, за да не се спира достъпът на туристи.

Тя отправи апел за целеви ресурс за реклама на България и българския туризъм, на курорти с минерални води като Девин, Велинград, Хисаря.

Българският туристически бранш в момента е готов да си сътрудничи с останалите балкански страни, за да компенсира загубите на други туристически пазари.

Освен това, приветства инициативата на Министерството на туризма и пловдивския Университет по хранителни технологии за представяне на националната кухня като едно от най-привлекателните богатства на страната ни за чуждестранните туристи, допълни Карастоянова.