Агенцията за качеството на социалните услуги откри дежурен телефон за въпроси
Секция: БЪЛГАРИЯ
27 Ноември 2020 14:08
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Агенцията за качеството на социалните услуги откри дежурен телефон за въпроси

/КРОСС/ Новосъздадената Агенция за качеството на социалните услуги (АКСУ) откри дежурен телефон, на който всички заинтересовани лица ще могат да получават компетентна и своевременна информация за лицензионния режим на доставчиците на социални услуги, критериите за качество и достъп до този вид дейност.
На дежурният телефон  02/970 11 11 от понеделник до петък в рамките на работния ден, отговарят експерти от Агенцията. Доставчиците ще могат да отправят своите запитвания и писмено на електронната поща  аksu@aksu.government.bg.
Припомняме Ви, че в лицензионния режим е регламентирана процедурата за издаване на лиценз  на частните доставчици на социални  услуги и интегрираните здравно-социални услуги.
Интересът на частните доставчици към предоставянето и изпълнението на социалните услуги в страната е голям, има подадени заявления за издаване на лиценз.
Информация за критериите и начинът на лицензиране, както и образци на документите  са публикувани на официалната интернет страница на Министерството на труда и социалната политика, раздел „Второстепенни разпоредители с бюджет" - АКСУ, меню „Лицензиране": https://www.mlsp.government.bg/agentsiya-za-kontrol-na-sotsialnite-uslugi.