Huawei стартира нова кампания за удължаване на гаранцията
Секция: Технологии
27 Ноември 2020 16:37
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Huawei стартира нова кампания за удължаване на гаранцията

Продължава услугата „от врата до врата" и сервизният център остава отворен

/КРОСС/ За да осигури по-добро обслужване на клиентите, Huawei Consumer Business Group в България удължава гаранционния срок за всички продукти на HUAWEI, включително слушалки, таблети, преносими аудио и рутер устройства, чиято първоначална гаранция изтича през периода 28 ноември 2020 г. до 28 февруари 2021 г.. За всички тях гаранцията се удължава до 1 март 2021 г. *

Информация за гаранцията на вашето Huawei устройство може да получите от приложението за поддръжка (Сервиз -> Бързо обслужване -> Предимства) или през официалния уебсайт на Huawei https://consumer.huawei.com/bg/support/warranty-query/

Припомняме, че от 28 септември, собствениците на HUAWEI устройства независимо дали са още в гаранция или са обект на извънгаранционно обслужване, могат да се възползват и от услугата „От врата до врата" на Центъра за обслужване на клиенти на Huawei. Тя включва безплатна за потребителя куриерска услуга, към сервиза и обратно към собственика на устройството, която може да се заяви на номер 0800 18818 всеки делничен ден от 9 до 18 ч. Безплатната двупосочна куриерска услуга за гаранционни и извънгаранционни смартфони, таблети, лаптопи и смарт часовници покрива цялата територия на България.
Центърът за обслужване на клиенти в София на ул. „Леге" N6, спазвайки всички епидемиологични мерки, остава отворен, за да може всеки клиент да получи най-удобното и приятно за него обслужване.