Супербоул отчита най-ниската си телевизионна гледаемост за последните 15 години
Секция: СПОРТ
10 Февруари 2021 18:23
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Супербоул отчита най-ниската си телевизионна гледаемост за последните 15 години

/КРОСС/ Мачът за шампионската титла в първенството по американски футбол на САЩ (НФЛ) е постигнал най-ниската си телевизионна гледаемост за последните 15 години, пише "Ройтерс".

Супербоул, в който "Тампа бей бъканиърс" с Том Брейди спечели срещу "Канзас сити чийфс", беше излъчен от CBS, като събра 92 милиона зрители, показват данните на "Нилсен". Това е с 9% по-малко от миналата година.

Данните включват хората, които са гледали мача по телевизията вкъщи или в барове.

Супербоул е най-мащабното годишно телевизионно събитие в САЩ. Рекордът беше поставен през 2015 г. със 114.4 милиона зрители.

В последните години зрителите все повече се насочват от телевизията към различни онлайн платформи за излъчване. От CBS посочват, че тазгодишният Супербоул се е превърнал в мача от НФЛ с най-много онлайн излъчвания на живо в историята. По този начин е събрана допълнителна зрителска аудитория от 5.7 милиона души.

От компанията допълват, че цялото рекламно време е било разпродадено. Цената на 30-секундно видео струваше 5.5 млн. долара, което е колкото миналата година.