Представители на „ВиК - Шумен" започват проверки на техническото състояние на водомерните възли и отчитане на водомерите
/КРОСС/ Грижата за доброто състояние на водомерните шахти е задължение на клиента съгласно чл.5.1 и чл.5.14 от Общите условия за предоставяне на В и К услуги на потребителите от В и К оператор. Клиентите, също така, следва да осигуряват свободен и безопасен достъп до водомерните шахти на длъжностните лица, упълномощени от „В и К - Шумен".
Водомерните шахти в имотите на клиентите, след края на зимния сезон, трябва да бъдат почистени и подготвени от тях за безопасна експлоатация и при необходимост - да бъдат извършени съответните ремонти дейности. В случай на установена неизправност и повреди по водомерния възел и присъединителните елементи, потребителят следва да уведоми В и К оператора.
За изпълнение на дейността си, свързана с водомерите, упълномощените от „В и К - Шумен" длъжностни лица имат право на свободен достъп до измервателните уреди. Задълженията на В и К оператора във връзка с водомерите, включват:
Клиентите ще бъдат информирани за датата на посещение на служител на „ВиК - Шумен" за проверка на техническото състояние на водомерния възел и отчитане на водомера чрез разлепени информационни съобщения или на единния номер 0700 500 54.