Mobile Business Group (MBG) отбелязва свръхрастеж в годишните си финансови резултати
Секция: Технологии
27 Май 2021 20:07
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Mobile Business Group (MBG) отбелязва свръхрастеж в годишните си финансови резултати

Групата отчита най-доброто си финансово представяне откакто придоби бизнеса на Motorola

/КРОСС/ Mobile Business Group (MBG), част от бизнес направленията на Lenovo, обяви впечатляващи годишни финансови резултати с рекордно представяне през четвъртото тримесечие. Групата регистрира почти 90% ръст на приходите на годишна база, като отчита най-доброто си представяне откакто придоби бизнеса на Motorola.  
За цялата фискална 20/21 година Mobile Business Group (MBG) отбелязва + 9% годишен ръст на приходите си, като всеки действащ пазар е постигнал оперативна рентабилност за четири последователни тримесечия. Наблюдава се и значителен ръст в  пазарния обем на групата с трицифрена стойност в Северна Америка, Европа и Азиатско-Тихоокеанския регион, като същевременно е достигнат нов рекорден пазарен дял в Латинска Америка.
 
“Това представяне индикира успеха на нашия път на трансформация от 2018 г. насам и ни позиционира като двигателна сила на пазара”, споделя за резултатите настоящият президент на Motorola Серджо Буняк.  “Вярваме, че нашата оперативна дисциплина, разнообразно портфолио и добре развити взаимоотношения с крайния потребител доведоха до този растеж на пазара и рекордно високата рентабилност”, допълва той.
От групата отбелязват сериозен фокус и върху стратегически инициативи за създаване на иновация и диверсификация на продуктовото портфолио, сред които:

  • “5G за всички”: В последно време групата постави фокус върху предоставянето на 5G на всички ценови нива, като беше и сред първите, които въведоха 5G продукти в средния клас.
  • Преживявания: Наскоро бе представена и платформата за десктоп функционалност “ready for”, която извежда иновацията на смартфона отвъд него като пренася потребителското преживяване на големия екран.
  • Услуги: Интеграцията на функционалности като ThinkShield за мобилни устройства, които подпомагат взаимодействието с B2B клиенти и представят решение за техните нужди.

В България представянето на групата и в частност на бранда Motorola също отчита много добри резултати: забелязва се значителен ръст от над 100% Y.o.Y в “open-market” сегмента.

“Визията ни за развитие на Motorola България е да предоставим възможно най-добрите технологични функционалности на най-достъпна цена. Наблюдаваме все по-голямо търсене от пазара за нашите устройства като това се отразява и в предлагането от страна на операторите, които все повече работят в посока разширяване на портфолиото си от наши продукти”, коментира Владислав Иванов, генерален мениджър за Централнa и Източна Европа, позитивното развитие на присъствието на Motorola в България.