71% от клиентите на Нетера биха я препоръчали на колеги или бизнес партньори
Секция: БЪЛГАРИЯ
02 Юни 2021 10:44
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
71% от клиентите на Нетера биха я препоръчали на колеги или бизнес партньори

Нетера е в Топ 1% сред доставчиците на интернет услуги в света на телекомите по показателя NPS, показва проучване за удовлетвореност сред клиентите на компанията

/КРОСС/ Нетера се нарежда сред Топ 1% на най-добрите доставчици на интернет услуги в света на телекомуникациите по индикатора Net Promoter Score (NPS) със 71%, показва последното проучване, проведено сред клиентите на компанията.

NPS е мярка за удовлетвореност, която се изчислява на базата на отговорите само на един въпрос: „Като съдите от своя опит в работата си с Нетера, доколко бихте били склонни да препоръчате компанията на колеги или бизнес партньори?".

Общият показател за клиентска удовлетвореност на Нетера CSAT също е с рекордни стойности за сектора на телекомуникациите - 88% от отговорилите са много доволни от продуктите, услугите, мрежата, качеството, обслужването, поддръжката и финансовите си отношения с компанията.

Според 78,8% от участниците в проучването услугите на Нетера подобряват качеството на техните собствени услуги. Това е посочено като една от най-важните ползи от сътрудничеството им с българския телеком.

Друго важно предимство според 60% от респондентите е, че се намалява забавянето на трафика им, 32% се радват на по-ниски оперативни разходи, а за 30% услугите на Нетера са довели до оптимизиране на дейността, изразена в по-малко човекочасове работа.

Резултатите се потвърждават и от отговора на въпроса откъде клиентите на Нетера са научили за компанията и нейните услуги - 22% са получили препоръка по време на разговори (Word of mouth), 33% - чрез партньор, например център за данни, IXP и др., 24% са дали свободен отговор от типа „ваш клиент", „познат в Нетера", „други доволни клиенти", „бивши служители" или са посочили конкретни имена на хора, които са им препоръчали компанията.