ЕНЕРГО-ПРО дигитализира част от услугите в Центровете за обслужване на клиенти
Секция: ИКОНОМИКА
16 Юни 2021 12:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
ЕНЕРГО-ПРО дигитализира част от услугите в Центровете за обслужване на клиенти

/КРОСС/ Електронизацията на процесите при предлагането на услуги е сред основните приоритети на ЕНЕРГО-ПРО в условията на ковид пандемията. Една от последните оптимизации в тази посока е пускането в употреба на таблети при подписването на част от документите на всички гишета в Центровете за обслужване на клиенти (ЦОК) на територията, обслужвана от дружеството. Тази стъпка е част от етапите по проект „Виртуален център за обслужване на клиенти". По-ранните етапи на проекта направиха възможно заявяването на услуги, подаване на документи и проследяването на статуса на изпълнение през специална платформа www.my.energo-pro.bg при стартиране на процедура за присъединяване към електроразпределителната мрежа в Североизточна България.

Към момента с таблет в ЦОК могат да се подписват следните документи:

»» Договор за доставка на електроенергия на свободен пазар.

»» Заявления за проучване и присъединяване към електроразпределителната мрежа на ЕРП Север.

Дигитализацията на част от процесите в ЦОК ще намали натоварването в Центровете за обслужване на клиенти. С разработката на електронния портал на заявленията за присъединяване ще бъде облекчен процесът по заявяване на посочените услуги. Улеснение за клиентите е отпадането на необходимостта от попълване на хартиени заявления и разпечатване на документите, както и възможността за електронно проследяване на изпълнението на услугата им впоследствие, без да посещават физически офис. Търсеният ефект е бързина, проследимост, създаване на електронен архив, както и екологичност чрез намаляване на изразходваната хартия.

Всеки клиент вече може да заяви и ПИК код в Център за обслужване на клиенти и да подаде своето заявление за присъединяване самостоятелно онлайн. С напредването на дигитализацията на процесите, в бъдеще таблетите ще бъдат използвани и за други услуги.