Теснолинейката Септември-Добринище с нова визия
Секция: БЪЛГАРИЯ
28 Юни 2021 14:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Теснолинейката Септември-Добринище с нова визия

/КРОСС/ Влакът по теснолинейката ще пътува с изцяло нова визия от днес /28-ми юни/. Това ще бъде възможно след месеци съвместна работа между БДЖ и един от големите производители на бира в световен мащаб, които ще брандират теснопътното влакче с визията на една от най-популярните бири в България.

Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб.

Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга.

От производителите на пивото обещават много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ. Освен брандирането на влака, представителите на известната българска бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.