Jeep Commander от Бразилия свали картите си
Секция: Автомобили
30 Август 2021 15:17
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Jeep Commander от Бразилия свали картите си

/КРОСС/ Дните на флагманския всъдеход с обозначение Jeep Commander отдавна са отминали. Идеологията е частично наследена от Grand Cherokee L, а местният модел в Китай се нарича Commander от 2018 г. Сега той има съименник, който също не е предопределен да замине за САЩ.

Новият Commander е първата независима разработка на бразилския клон на концерна Stellantis за собствения пазар. Автомобилът е построен върху платформата FCA Small Wide, която се използва от компактния Compass. Междуосието от 2794 мм (+158) увеличава дебютния модел, така че вече може да побира до седем души вътре. Цялата оптика се основава на светодиоди. Новият автомобил има джанти с диаметър от 18 до 19 инча. Дължината, широчината и височината - 4769x1859x1682 мм. Тоест, 365, 40 и 54 мм повече от Compass върху същата платформа. За сравнение, Skoda Kodiaq - съответно 4697x1882x1655 мм. От друга страна, интериорът издава изцяло семейните връзки с Compass. Стандартно таблото е 10,25-инчов дисплей, а 10,1-инчовият сензорен екран частично позволява да работи с мултимедия. Кожената тапицерия и седем въздушни възглавници също са включени в базовото оборудване. Премиум аудио системата Harman Kardon със субуфер и девет 450 W високоговорителя се предлага само в по-голямата конфигурация Overland. Същото важи и за гласовия асистент Amazon Alexa и панорамния люк. Теглото, което е нараснало до поне 1685 кг (+96), пада върху същите двигатели, които са монтирани на по-малката съвместна платформа. Базата за бразилския автомобил е двугоаривна систева с 1,3-литров четирицилиндров турбо дизелов двигател и етанол. Мощността е 185 к.с. и 270 Нм. В този случай тягата преминава към предния мост чрез шестстепенна автоматична трансмисия, а когато стабилизацията е изключена, клросовърът започва да симулира блокировка на диференциала.

По-скъпият вариант е оборудван с турбодизел 2,0 със 170 к.с. и 380 Нм. Тук деветстепенната автоматична предавателна кутия ще работи сът задвижване на четирите колела, а секцията Jeep Off-Road ще се появи в мултимедийната система. П

ри оформлението с три реда седалки 233 литра ще останат за багаж. Двете задни седалки могат да се сгъват, увеличавайки обема до 661. Средният ред има надлъжно регулиране в рамките на 140 мм. Изваждайки го, автомобила ще побира 1760 литра багаж.

Изобилие от специални отделения в салона - това са още 31 литра. В началото на продажбите през октомври автомобилът ще се предлага в версии Limited и Overland. Пътният просвет ще бъде съответно 208 мм или 212 мм.

Адаптивният круиз контрол, автоматичната спирачна система и електрическата задна врата са предвидени във всяка модификация стандартно и ще трябва да бъде платено допълнително за двуцветна каросерия. Производството вече е започнало - новият автомобил е в непосредствена близост до моделите Compass и Renegade на поточната линия в Гоян. Цените започват от 199 990 реала (32 600 евро). Износът на седемместния кросоувър не се планира.