Market LINKS: По-висока избирателна активност заради вота "2 в 1"
Секция: ПОЛИТИКА
23 Септември 2021 08:41
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Market LINKS: По-висока избирателна активност заради вота "2 в 1"

/КРОСС/ По-висока избирателна активност заради това, че вотът ще е "2 в 1", показват резултати от социологическо проучване, финансирано и реализирано съвместно от Би Ти Ви и „Маркет ЛИНКС".

То е проведено сред 1076 лица над 18 г. в страната в периода 14-20 септември, по методите на пряко-лично интервю и онлайн анкета.

77% от анкетираните отговарят, че ще гласуват, а 14 на сто - няма да отидат до избирателните секции на 14 ноември. 9% от запитаните все още се колебаят.

Първа сила е ГЕРБ-СДС с над 22,5% подкрепа. Всяка една от четирите - БСП, "Има такъв народ", "Демократична България" и "Продължаваме Промяната", може да заеме второто място заради малките разлики между тях, смятат социолозите.

За БСП биха гласували 14,5% подкрепа, следвана от "Има такъм Народ" с 13,5 и "Демократична България" с 11,9 на сто. Формацията на Кирил Петков и Асен Василев събира около 11% подкрепа. 9,8% от анкетираните биха подкрепили ДПС. „Изправи се БГ! Ние идваме" е около 4%Под 4-процентовата бариера за влизане в парламента е партия „Възраждане".