/КРОСС/ В предаването „Лице в лице" по бТВ Владимир Владимиров, каза че действително тази катастрофа е резултат от удара на кораба в брега, тя се явява следствие от може би навигационна или друга грешка от управлението на кораба. „Що се отнася до мерките и последиците, с цел ограничаване на този резултат, да - можеше и трябваше да бъдат предприети."
Вариантите за разтоварване на кораба бяха и са няколко, категоричен е Владимиров. „Очевидно е, че Морска администрация не си свърши работата така, както се изисква от закона. Дори подчертавам, не свърши никаква работа. Не чувам дори, че Националният борд по разследване на авариите да се е включил в разследването. Ние трябва да се обърнем с иск към корабособственика за непозволено увреждане. Още от сега трябва да се помисли за задържане и арестуване на кораба, товарът също трябва да бъде задържан. Ако собственикът не притежава достатъчно имущество, трябва да се направи разследване какви други кораби притежава. Да си зададем въпроса - фотографиран ли е корабният дневник, и това се прави от органите на Морска администрация. Би трябвало моментално да бъдат разпитани екипажът и капитана. Прокуратурата трябва незабавно да задържи капитана. На следващо място - кой е застрахователят на този кораб, той готов ли е да изплати щетите".
Има риск да ни обявят за пирати, отговори на въпрос на водещата Владимиров. „Но в такива случаи например в Истанбул има сериозен спасителен флот и можеше Морска администрация да реагира незабавно и да се обърне към тях, след като ние нямаме такъв капацитет да се справим с това събитие".