/КРОСС/ Лансирани в края на 2019 година , електрическите Peugeot e-208 и e-2008 се радват на съществен пазарен триумф , като са създадени в над 90000 броя. Конвенционалните им събратя се подреждат в челните места в продажбите на нови коли в Европа през октомври.
Базирани на платформата eCMP и оборудвани с батерия с потенциал 50 kWh, електрически мотор с мощ 100 kW и въртящ миг 260 Nm, тези два силуета към този момент оферират и по-голям пробег на ток.
На първо място, гумите са оптимизирани с смяна към клас A+. Това се отнася до 16-цоловите гуми за e-208 и 17-цоловите за e-2008. Освен това е добавена механична разработка с ново предавателно отношение на редуктора, което оптимизира пробега при пътувания по скоростни пътища и автомагистрали.
И най-после , нова термопомпа, съчетана със сензор за мокрота , монтиран в горната част на предното стъкло, оптимизира енергийната ефективност на отоплението и климатичната апаратура . Информацията, излъчена от този сензор, дава опция за по-точно управление на рециркулацията на въздуха в купето и спомага за запазване на количеството енергия, акумулирана в батерията при отопление и поддържане на температурата в автомобила. Това е характерно осезаемо при ниски външни температури.
Всички тези промени ще обезпечат увеличена автономност според сертификационния цикъл WLTP: Peugeot e-208 към този момент ще оферира до 362км пробег по WLTP, което е нарастване с 22км и е една от най-добрите автономии в класа на компактните градски коли . e-2008 към този момент ще оферира до 345 км пробег по WLTP, което е нарастване с 25 км. Освен значителното нарастване на пробега според цикъла WLTP, има и изобилно нарастване при реалната приложимост от клиентите от към 40 км в градския трафик при температури близки до 0°C.