НАП Русе търси с анкета препоръки от гражданите
Секция: БЪЛГАРИЯ
07 Декември 2021 15:30
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
НАП Русе търси с анкета препоръки от гражданите

/КРОСС/ Нов формат и съдържание предлага на своите клиенти офисът на НАП в Русе в традиционната си анкета за нивото на обслужване. Тя е разработена от експерти в Териториалната дирекция на НАП във Варна, в чиято структура е и русенската приходна администрация. Със същото проучване ще се анализира мнението на потребителите на услугите на Агенцията в нейните 7 офиса в Североизточна България.

Стремежът на анкетата е, чрез 2 конкретни въпроси, към които има 12 възможности за лесни и ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. Обхванати са, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения. В 3-та точка клиентите ще могат да направят лични препоръки за подобряване на качеството на административното обслужване.

Анкетата ще се проведе от 8 до 15 декември с анкетни карти за доброволно попълване. Това е вече 25-то подобно проучване, което се извършва 2 пъти в годината в русенския офис и е свързано с европейския модел за оценяване на качеството EFQM, който се прилага в НАП.

„Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание. Приходните служители и гражданите сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа" пояснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.