Лидл България дари техника за онлайн обучение на Университета за национално и световно стопанство
Секция: БЪЛГАРИЯ
19 Януари 2022 12:33
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лидл България дари техника за онлайн обучение  на Университета за национално и световно стопанство

/КРОСС/ 19 януари 2022, София. Лидл България дари модерна техника за онлайн обучение и видео стрийминг на Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Тя ще бъде използвана за интерактивно онлайн обучение на студентите и ще допринесе за подобряване качеството на учебния процес и развиване на съвременните интерактивни образователни практики.

Дарението е поредна стъпка от успешното сътрудничество между компанията и университета. Занапред то обещава да е още по-интензивно, след като бе подписан Меморандум за сътрудничество между двете страни в лицето на проф. д-р Димитър Димитров, ректор на университета, и Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Искам да изкажа благодарността си към Лидл България за благородния жест. Дарената от Вас техника е много важна за нас, защото УНСС присъства активно в социалните мрежи, провеждаме много конференции и събития онлайн, а през тази учебна година направихме и първата си изцяло онлайн кандидатстудентска кампания“, подчерта проф. Димитров и допълни, че предоставените три камери и смесителен пулт на практика представляват подвижна телевизионна станция от най-модерен клас. Това ще позволи запис и излъчване на HD картина по време на лекции и събития в социалните мрежи и ще обогати възможностите за онлайн обучение, стрийминг и подкаст.

В Лидл България устойчиво подкрепяме образованието, защото вярваме, че това е начинът да задържим младите хора в страната и да подобрим цялостно средата за живот у нас. Ролята на бизнеса като партньор на образователните институции е ключова, тъй като не само може да даде кариерна перспектива на младежите, но и да им осигури трансфер на практически ноу-хау и знания. Това е целта и на партньорството на Лидл България с УНСС. Ние имаме широк спектър от възможности да обединим силата на опита и експертизата си, за да дадем допълнителна стойност за образованието на студентите“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Обхватът на Меморандума за сътрудничество включва още осигуряване на по-добри възможности за кариерно развитие и реализация на студентите от УНСС чрез посещения на място, срещи с професионалисти, организация на учебни и преддипломни стажове и практики, трудови борси, обучения и конкурси, както и организиране на публични лекции и други инициативи, които да подпомагат тяхното обучение и професионално развитие.

Лидл България и УНСС ще си сътрудничат и чрез организиране на дискусии, консултиране на учебното съдържание по учебни планове и програми, осъществяване на проучвания и научни изследвания и други инициативи, с помощта на които да се допринесе за качественото обучение на студенти и докторанти в УНСС.

От стъпването си на пазара у нас, вече 11 години, Лидл България подкрепя развитието на младите кадри. Веригата провежда различни програми, с които дава възможност на студенти и млади специалисти да натрупат ценен опит и да продължат кариерното си развитие в компанията. Пример за това са нейната trainee програма, която подготвя специалисти за ръководни позиции, както и стажантската й програма. За нейното миналогодишно издание кандидатстваха близо 120 български студенти от страната и чужбина.

През 2021 г. Лидл България затвърди позицията си на един от най-желаните работодатели в бранша сред студентите. В проучването на Manpower, проведено сред 350 български студенти, компанията бе посочена като най-желания работодател в ритейл сектора и в ТОП 5 на най-предпочитаните в страната. Проучването Graduate Survey 2021 за най-желан работодател отново потвърди доброто представяне на веригата – над 4 000 студенти класираха Лидл България на 12-о място в страната, в категорията за компании с над 250 човека.