197 клиенти на НАП Монтана поискаха ПИК през януари
Секция: БЪЛГАРИЯ
03 Февруари 2022 15:42
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
197 клиенти на НАП Монтана поискаха ПИК през януари

/КРОСС/ 197 данъкоплатци и осигурители са посетили офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през януари, за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, което е със 65 на сто повече в сравнение със същия месец на миналата година.

3350 клиенти са обслужени в офиса на ведомството в областния град през първия месец на годината, като между 4 и 5 мин. е било средното време за изчакване, а между 6 и 7 мин. – за обслужване.  

955 лица са посетили приходната администрация заради въпроси, свързани със здравния статус, 905 – по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 445 – за да платят с карта задължения през ПОС терминал. За 295 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», за 200 – необходимост от издаване на документ, а за 105 – получаване на информация. 90 са посетили офиса на агенцията в Монтана, за да заявят подаване на документи по електронен път, 50 – във връзка с регистрация и промени в регистрацията, а 40 – за да получат формуляри. 18 от клиентите през януари са били в неравностойно положение.