/КРОСС/ 197 данъкоплатци и осигурители са посетили офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през януари, за да получат ПИК /персонален идентификационен код/, което е със 65 на сто повече в сравнение със същия месец на миналата година.
3350 клиенти са обслужени в офиса на ведомството в областния град през първия месец на годината, като между 4 и 5 мин. е било средното време за изчакване, а между 6 и 7 мин. – за обслужване.
955 лица са посетили приходната администрация заради въпроси, свързани със здравния статус, 905 – по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 445 – за да платят с карта задължения през ПОС терминал. За 295 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», за 200 – необходимост от издаване на документ, а за 105 – получаване на информация. 90 са посетили офиса на агенцията в Монтана, за да заявят подаване на документи по електронен път, 50 – във връзка с регистрация и промени в регистрацията, а 40 – за да получат формуляри. 18 от клиентите през януари са били в неравностойно положение.