Защо се стигна до бой между турист и служител на ски лифта в Банско
Секция: БЪЛГАРИЯ
08 Февруари 2022 09:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Защо се стигна до бой между турист и служител на ски лифта в Банско

/КРОСС/ В сигнал до bTV турист твърди, че е набит от служител на ски лифта в Банско. От фирмата концесионер потвърдиха за инцидента, но разказаха, че служителят им е бил предизвикан.

От клипа става ясно, че има конфликт между двама мъже. Служителят блъска туриста в снега, а после го удря с щеката. Мъжът си е извадил медицинско и е подал жалба.

Пристигнах на междинна станция около 16 ч., лифтът беше затворен, поисках да говоря с служителят на фирмата, за да ми услужи с помощ. Тъй като на тази междинна станция, за да се слезе обратно има само червена и черна писта и заради това беше необходимо да се кача с лифта до следваща станция, за да мина по по-лесен път. Обясних цялата ситуация по учтив и любезен начин, но не само че не ми беше предложена помощ, но даже беше отговорено: „Оправяй се, все тая, слизай надолу пеша“, разказа потърпевшият Николай Авджийски.

След това му обясних, че е затворил от по-рано предвиденото време в 16:15, беше 16:10 в този момент. Той каза, че неговият часовник показва друго и да се оправям. Започнаха малко по малко в диалога да ескалират нещата, стигна се до словесни обиди взаимно, но в даден момент той прескочи съоръженията и ме нападна, нанесе ми юмрук в гърдите, отделно удари в гърба, загубих равновесие понеже бях на ските, добави той.

Според маркетинг директора на фирмата концесионер Иван Обрейков записът на потърпевшия е манипулиран и е без звук.

Нашият служител се затичва към него, когато господина споменава майка му и хомосексуални епитети, съответно сблъсъкът, който се случва. Това не е правилно и въобще не го толерираме. За съжаления няма звук на нашата камера, за да се чуе какво точно е казал господина, добави той.

Потърпевшият заяви, че е потърсил диалог с фирмата концесионер, но до днес никой не се е свързал с него. Обрейков пък му отговори, че жалбата е подадена вчера в 16 ч., а лифтът е бил спрян поради силни пориви на вятъра.

Служителят е отстранен от работа. Представителят на фирмата концесионер се извини на потърпевшия.