Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022
Секция: БЪЛГАРИЯ
16 Февруари 2022 15:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лидл България с две награди от Employer Branding Awards 2022

/КРОСС/ Лидл България бе отличена с две награди по време на тазгодишното издание на Employer Branding Awards 2021, организирано от b2b Media. Компанията зае първо място в категорията Иновации в управлението на талантите и второ място в категорията Employer branding събитие за финала на практикантската си програма през 2021 година.

Развитието на служителите и подкрепата ни за младите кадри са изключително важни за Лидл България като работодател. Затова сме щастливи, че получените отличия са резултат именно от работата ни в тези две посоки. През 2021 г. надградихме цялостния си процес по управление на таланта – въведохме нова онлайн платформа, с която служителите могат по-лесно да организират своите обучения; продължаваме да развиваме хората на ръководни позиции чрез Лидерската си академия, а с младежките си програми отново дадохме шанс на студенти и ученици да натрупат професионален опит в Lidl. Всичко това се оценява високо и от служителите. Според анонимно вътрешно проучване, което провеждаме всяка година, 79% от участвалите са удовлетворени от работата си в компанията“, коментира Катерина Шопова, Директор „Човешки ресурси“ в Лидл България.

Цялостният процес по управление на таланта в Lidl обхваща 100% от служителите и има за цел да насърчи и подпомогне професионалното развитие на всеки чрез различни обучения, практически задачи, менторство и обмяна на опит. Ежегодно компанията инвестира и 6-цифрен бюджет в обучението на своите служители.

Миналата година веригата за пореден път успешно проведе своите младежки програми – стажантска за студенти и практикантска за ученици над 18 години. И двете предизвикаха два пъти по-голям интерес сред младите хора в сравнение с предишните издания. Близо 120 български студенти кандидатстваха за стажантската програма, а 139 пълнолетни ученици проведоха своята лятна практика в магазините на Lidl в цялата страна и отбелязаха нейния успешен финал със специално онлайн събитие на поп звездата Dara.

Наградите от b2b Media идват, след като в края на януари Лидл България получи за трети път международния сертификат TOP Employer заради доказаните си и световно утвърдени работодателски практики. Едновременно с това независимата външна експертиза получи потвърждение и от оценката на служителите в компанията. Според последното издание на традиционното за веригата вътрешно проучване, 75% от всички участвали смятат, че имат отлични възможности да развиват постоянно своите умения, а 77% биха препоръчали компанията като работодател на свои близки и познати.