Елекрохолд ще е новото име на ЧЕЗ в България
Секция: БЪЛГАРИЯ
10 Март 2022 11:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Елекрохолд ще е новото име на ЧЕЗ в България

/КРОСС/  Електрохолд ще е новото име на дружествата на ЧЕЗ в България от края на април 2022 г. Операторът на електроразпределителната мрежа в Западна България - ЧЕЗ Разпределение, ще се нарича Електроразпределителни мрежи Запад АД (ЕРМ Запад АД).

Освен смяна на имената дружествата от групата ще представят нова корпоративна идентичност и нов брандинг.

Електрохолд България ЕООД ще е правоприемник на ЧЕЗ България ЕООД, Електрохолд Продажби АД - на ЧЕЗ Електро България АД, Електрохолд Трейд ЕАД ще е името на ЧЕЗ Трейд България ЕАД, а дружеството за осигуряване на ИКТ услуги ще се нарича Електрохолд ИКТ ЕАД.

Съгласно нормативните изисквания акционерите на двете дружества - ЧЕЗ Разпределение България АД и ЧЕЗ Електро България АД, ще гласуват новите имена и лога на общи събрания в края на април. Ребрандирането на компаниите ще стартира след одобрение от акционерите.

Това е поредна стъпка в стратегията на Еврохолд България АД след придобиването на седем компании на чешката ЧЕЗ Груп в България през юли 2021 г.

Новата идентичност отразява приемствеността в историята на дружествата, като същевременно подчертава корпоративната им принадлежност. Тя е изработена в съответствие със съвременното разбиране за динамично развиваща се компания, която осигурява енергия, дигитализира мрежата си, инвестира устойчиво и работи за подобряване качеството на живот.      Брандингът символизира основните ценности на дружествата на Електрохолд - професионализъм, отговорност, ефективност, стабилност, доверие и иновативност.

Новият имидж на компаниите от групата ще се гради не само на промени в корпоративния визуален стил, но и в още по-усилена работа за повишаване на клиентската удовлетвореност и изграждане на доверие, широко навлизане на електронното обслужване, модернизация и дигитализация на мрежата, стратегия за въвеждане на иновации в крак с промените в сектора, устойчиво развитие и инвестиции.

Смяната на имената и логата не налага клиентите да предприемат никакви допълнителни действия.