Mazda CX-60: Среден размер SUV с plug-in задвижване (Видео)
Секция: Автомобили
14 Март 2022 08:45
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Mazda CX-60: Среден размер SUV с plug-in задвижване (Видео)

/КРОСС/ Новата Mazda CX-60 стандартно има задвижване на всички колела и осемстепенна автоматична трансмисия. В допълнение, новият среден SUV, наречен Mazda CX-60, предлага много вътрешно пространство, приятен екстериор и премиера в задвижването за марката.

CX-60 е първата Mazda, която се предлага като plug-in хибрид, а това отне много време на марката. Новодошлият има още едно сериозно качество - със системна мощност от 241 кВт/327 к.с., той е най-мощното пътно превозно средство, което Mazda е създавала някога. Максималният въртящ момент достига невероятните 500 Нм. Задвижващата система се състои от 2,5-литров, четирицилиндров, редови, бензинов двигател 141 кВт/191 к.с. и електродвигател 100 кВт/136 к.с.

Батерията в новата хибридна Mazda е с капацитет 17,8 квтч, което означава, че трябва да осигурява чист електрически пробег до 63 километра. Зареждането се извършва с до 7,2 кВт мощност. При комбинирана работа на силовия агрегат, която изисква използването и на батерията, производителят обещава стандартен разход на гориво от 1,5 литра на 100 километра или 33 грама CO2 на километър?

Видео:

Във вътрешността на новия модел са използвани апликацииот кленово дърво, напа кожа, японски текстил, хромирани акценти, а особено детайлните шевове на арматурното табло създават „японска атмосфера“.

Новата система за персонализирано подпомагане на водача „разпознава позицията на очите чрез камерата и автоматично настройва околната среда след въвеждане на размера на тялото – позиция на седалката, волан, външни огледала и дисплей на главата“, казват от компанията. В допълнение, предварително запазените персонализирани настройки (включително звук и климат) могат да бъдат извикани автоматично от системата.

Налице са пет режима на шофиране, включително чисто EV режим, които се задействат чрез превключвателя Mi Drive. Според производителя, 360-градусовият монитор предлага разширено зрително поле, има и предупреждение за излизане, за участниците в движението приближаващи се отзад и системата за стабилност при шофиране Kinematic Posture Control, която има за цел да минимизира опасните отклонения в завои.

Mazda е “опаковала” много оборудване още в базовото изпълнение, наречено Prime-Line за 47 390 евро. Налице е по-”финната” Exclusive Line (от 49 090 евро), спортната линия Homura (от 51 390 евро) и особено стилната версия Takumi (от 52 890 евро). По-късно ще бъдат предложени и версии с шестцилиндрови бензинови и дизелови двигатели.

Предварителни поръчки вече са възможни, а покупка, направена като част от седмицата на предимствата на Mazda от 14 март 2022 г., включва шестгодишна гаранция на производителя до максимум 150 000 километра. Очаква се първите автомобили на клиентите да бъдат доставени през юни 2022 г.