С анкета с клиенти НАП цели подобряване на обслужването
Секция: БЪЛГАРИЯ
21 Март 2022 14:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
С анкета с клиенти НАП цели подобряване на обслужването

/КРОСС/ В разгара на данъчната кампания в офиса на НАП в Русе до 25 март 2022 г. се провежда поредната анкета с клиенти за нивото на тяхното обслужване. Тя е част от национално проучване, продиктувано от Наредбата за административно обслужване /НАО/, която изисква приходната администрация да поддържа постоянен открит диалог с потребителите за установяване на техните становища относно нововъведенията и слабостите в организацията на тяхното обслужване, както и предложения за подобряването му, чрез различни методи за обратна връзка.

            За НАП е важно да проучва и измерва удовлетвореността на потребителите от качеството на обслужване, за да идентифицира области за подобрение и поддържа високи стандарти на работа. В указанията на Централното управление на агенцията за организация на Кампания 2022  са предвидени различни дейности и методи за обратна връзка за установяване нивото на удовлетвореност на клиентите, като освен анкети се провеждат и проверки по метода „таен клиент“ в структурите на НАП.

           В настоящата анкета са включени 8 въпроси по   ключови елементи на предоставяне на услугите и задължителните стандарти за качество. Служителите в офисът на НАП в Русе очакват техните клиенти да проявят активност и обективност в попълването на анкетните карти, за да може чрез тяхното мнение да се оптимизират работните процеси.