Отново месец с ръст на клиентите на НАП Монтана
Секция: БЪЛГАРИЯ
07 Април 2022 13:39
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Отново месец с ръст на клиентите на НАП Монтана

/КРОСС/ Малко над 3600 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през третия месец на тази година. 2900 е бил техният брой за същия период на миналата. Между 5 и 6 мин. е било средното време за изчакване на клиент през март, а между 7 и 8 мин. – за неговото обслужване.   

За 620 посетители причината е била плащане с карта на задължения през ПОС терминал. Това е услугата с най-голям ръст в сравнение със същия месец на миналата година – цели 3 пъти.

910 лица са посетили приходната администрация заради въпроси, свързани със здравния статус и също толкова по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори, а 390 – за да получат своя ПИК. За 335 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», за 165 – издаване на документ, а за 120 – получаване на информация. 85 са посетили офиса на агенцията в Монтана, за да заявят подаване на документи по електронен път, 45 – във връзка с регистрация и промени в регистрацията, а 15 – за да получат формуляри. 12 от клиентите през март са били в неравностойно положение.