Лидл България с четири награди от престижни конкурси
Секция: ЛЮБОПИТНО
16 Май 2022 14:34
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Лидл България с  четири награди от престижни конкурси

/КРОСС/ Лидл България е най-зелената компания в категория „Хранителна индустрия, сектор „Услуги, търговия“ в XII издание на годишния конкурс „Най-зелените компании на България“ на B2B Media. Веригата бе отличена и в категория „Устойчиви политики“.

Високата оценка на журито е в резултат на целенасочените усилия на Лидл България, свързани с устойчивото развитие. Разбирането на компанията за отговорност е важна част от нейния бизнес модел. Още от своето стъпване на пазара Lidl прилага редица мерки за подобряване на енергийната ефективност, съхранение на ресурсите и опазване на биоразнообразието, намаляване употребата на пластмаса, намаляване на хранителните отпадъци и др.

През 2021 г. веригата обяви и своята амбициозна климатична стратегия, като на локално ниво има за цел да намали оперативните си въглеродни емисии с 95% до 2030 г., в сравнение с 2019 г. За да постигне това, Лидл България прилага конкретни мерки, основани на методологията на инициативата Science Based Targets – глобален стандарт за корпоративни действия в областта на нисковъглеродната икономика.

Освен на оперативно ниво, Лидл България работи активно за насърчаване на устойчиво поведение и сред потребителите. Един от примерите за това е информационната кампания „Рециклирането има смисъл“, която беше отличена на годишните награди на БАПРА Bright Awards’22 в категорията „Корпоративна социална отговорност“. Кампанията беше насочена към популяризиране на рециклирането и намаляване на употребата на пластмаса в ежедневието.

Отговорното поведение на Лидл България в грижата към служителите също бе високо оценено в  още една от категориите на конкурса – „Вътрешни комуникации“. Престижното първо място в нея зае кампанията „Ние сме Lidl”, насочена към ценностите, които обединяват хората в Lidl, отличават ги като екип и са важна причина за успеха на веригата.