Кампанията Digital Scouts на Yettel с най-много награди на престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2022
Секция: Технологии
19 Май 2022 10:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Кампанията Digital Scouts на Yettel с най-много награди на престижния конкурс BAPRA Bright Awards 2022

/КРОСС/ Yettel България се отличи с кампания с най-много награди по време на ежегодните комуникационни награди BAPRA Bright Awards 2022. Насочената към подрастващите кампания “Дигитални скаути: Знаеш преди да скролваш” спечели две злата в категориите “PR иновации” и “Корпоративна социална отговорност”. Среброто бе в категория “Инфлуенсър маркетинг”, а бронзът отличи скаутите в категория “Комуникации към крайния потребител”. Наградите бяха присъдени за креативния подход и отличните резултати в обучението на младежи.

“Програмата “Безопасен интернет” е част от нашите последователни усилия за осигуряването на сигурна и надеждна онлайн среда на нашите деца. Изключително горди сме, че последното издание на играта “Дигитални скаути”, която е интегрална част от нашата стратегия за корпоративна социална отговорност, спечели не само положителната оценка на журито на BAPRA Bright Awards, но и интереса на подрастващите. Тези отличия ни дават увереност, че нашите усилия дават реален резултат, който допринася за нивото на онлайн безопасност у нас”, каза Людмил Каравасилев, директор “Корпоративни комуникации”, Yettel България.

Кампанията, която през миналата година се реализира под новото мото “Знаеш, преди да скролваш” в партньорство с комуникационна агенция d:istinkt, цели да информира и научи децата и младите хора у нас да разпознават и да се справят с опасностите в онлайн пространството. Играта достигна до повече от 40 000 подрастващи и по време на кампанията стана № 1 приложение по брой сваляния в App Store и Google Play, в категория „Образование“.

Специално създаденото от Yettel приложение изгражда дигитални навици у подрастващите чрез поставянето им в интерактивни ситуации, свързани с онлайн безопасността. Иновативното приложение предлага и практични съвети какво да споделяме онлайн и какво не, как да пазим личните си данни, как да разкриваме фалшиви профили и фалшиви новини, както и как да се пазим от онлайн тормоз.

От 2006 г. Yettel традиционно и активно подкрепя инициативите за осигуряване на безопасен интернет, сред които Речник на социалните мрежи и Наръчник за видовете онлайн тормоз. Компанията бе първият телеком в България, който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, съдържащи сексуална злоупотреба с деца. През годините Yettel реализира множество кампании, обучения и срещи, с които да повиши информираността на децата, учителите и родителите за опасностите онлайн, както и да им даде инструменти, с които да се справят с тях. Освен обучителни и информационни кампании, Yettel предлага и услугата Онлайн защита”, която осигурява ефективна защита от вируси и зловреден софтуер, докато потребителите сърфират в мрежата.