Събраните от Kaufland и DMS средства в кампанията „ДАРИ“ вече са близо 95 хиляди лева
Секция: ЛЮБОПИТНО
28 Юни 2022 11:03
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Събраните от Kaufland и DMS средства в кампанията „ДАРИ“ вече са близо 95 хиляди лева

/КРОСС/ Най-голямата търговска верига у нас Kaufland България и дарителската платформа DMS отчитат поредното успешно издание на съвместната им инициатива „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“. Тя се проведе за трети път и в рамките на месец клиентите на Kaufland имаха възможност да направят своето дарение в  кутии, разположени във всички хипермаркети на веригата в страната. Събраните 13 875 лева ще достигнат до десетки нуждаещи се хора. Средствата се разпределят между всички активни кампании за лечение в платформата DMS, като от началото на „ДАРИ“ до сега тяхната обща стойност е близо 95 хиляди лева.

Дарителската инициатива в обектите на Kaufland беше започната през изминалата година и традиционно има две издания - преди Великден и Коледа. Тя дойде в отговор на многобройните запитвания от клиенти на веригата за разполагане на кутии в обектите ѝ за събиране на средства за лечение. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland се обърна за експертно съдействие към DMS. Утвърдената дарителска платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността “ и работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Съвместната кампания на DMS и Kaufland дава още една, допълнителна възможност за дарение – на място в хипермаркетите на най-голямата търговска верига у нас.

„Все по-често бизнесът е естествен и силен съюзник на организации и каузи, които търсят подкрепа. Благодарни сме на Kaufland, че припознава платформата DMS като утвърден, надежден и прозрачен механизъм, чрез който да насочи даренията на своите клиенти към хора, чийто живот и здраве са застрашени.“, заяви изпълнителният директор на Български дарителски форум Теодора Бакърджиева.

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана „Действията носят промяната“. Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди.