Kaufland е марка №1 за 2022 година
Секция: ЛЮБОПИТНО
29 Юни 2022 15:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland е марка №1 за 2022 година

/КРОСС/ Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в 14-ото издание на потребителска класация „Любимите марки”. За поредна година потребителите избраха Kaufland за Търговска верига №1 в България и за Любим международен работодател.

„Любимите марки“ е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. Тази година състезанието започна на 23 май и продължи до 28 юни включително. В отделните етапи на оспорваната надпревара са се включили близо 45 000 души. Kaufland България е компанията, събрала най-голям процент потребителски гласове във всички категории, в които е участвала в класацията, и затова беше обявена от организаторите за марка №1 за 2022 година.

За поредна година компанията беше избрана безапелационно за Търговска верига №1 у нас и за Любим международен работодател, като така затвърди авторитета си на пазарен лидер и компания пример с работодателските си практики.

Веригата беше на финала и зае позиции в ТОП 3 още в категории Иновативни марки, в Собствени марки с K-Classic, в Бебешки и детски продукти с  Kuniboo и bevola®, в Майонези, лютеници и сосове с лютеница Брей!, в Минерална и бутилирана вода с K-Classic, както и в Козметика със собствената си марка bevola®.

Получените отличия са в резултат на усилията на компанията да предлага на клиентите несравним избор от качествени и винаги свежи продукти на конкурентни цени. Компанията ежедневно демонстрира грижа към крайните си клиенти и към служителите си, за което заслужи мястото си за на финала в цели осем категории.