Модната марка Alessa нарисува лимитирана серия вино
Секция: Шоубизнес
01 Юли 2022 13:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Модната марка Alessa нарисува лимитирана серия вино

/КРОСС/ Eдна от най-успешните модни марки Alessa „облече“ винения бранд Verano Azur. Модната и винената марка обявиха обща лимитирана, съобщи „Труд бг“.

 Серия Verano Azur by Alessa като партньорство от такъв мащаб се случва за първи път у нас. Създателките на популярната фешън компания Мими и Мая нарисуваха специални дизайнерски етикети за бялото и розе виното Verano Azur, произвеждано от New Bloom Winery. Самите те са в рекламната кампания на вината.  Принтовете са авторски – изцяло по идея на сестрите Мими и Мая, които стоят зад Alessa като зa oобщия проект с Verano Azur са преработени в подходящите цветове - розово за розето и зелено за бялото вино. Дизайнът, използван за  етикетите, присъства и в актуалната лятна колекция на модния бранд.

Alessa е създадена преди 10 години от сестрите Мими и Мая със сайт за 19 долара и нищожен начален капитал и днес достига до 90000 клиенти от 26 държави. Марката остава изцяло независима като на първо място е отношението към клиента като предлага доживотна гаранция за всяка своя дреха. Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон. Лимитираната серия вече може да се намери в големите магазини.

„Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството.“, споделят създателките на Alessa. „Щастливи сме, че за първи път в България нашият моден бранд си партнира с винен такъв – една тенденция за колаборация между марки от различни сфери, доста популярна в чужбина. Идеята две изкуства – на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат.  А и какво по-хубаво то това виното да си отива с любимия ти тоалет“, казват още Мими и Мая.