Нови 60 продукта с до 50 % отстъпка през юли в Lidl
Секция: ЛЮБОПИТНО
04 Юли 2022 14:32
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Нови 60 продукта с до 50 % отстъпка през юли в Lidl

/КРОСС/ От 4 до 31 юли Lidl предлага над 60 продукта, намалени с до 50%. По този начин клиентите на веригата могат да се възползват от разнообразие на висококачествени стоки на достъпни цени. За още по-голямо улеснение на потребителите, всяка седмица в рамките на месеца, веригата ще представя специална селекция от намалените артикули в своята брошура, достъпна и в приложението Lidl Plus.

От днес в магазините клиентите могат да избират между разнообразни продукти за хигиената у дома, сред които препарат за премахване на петна Vanish с 33% по-ниска цена, Finish Таблетки за съдомиялна 26 бр. с намаление от 21%., както и био универсални разградими мокри кърпи с цели 51% намаление. С различни вкусове сурови барчета с 26% намаление клиентите могат да се заредят с енергия бързо и вкусно. За прохладните летни вечери Lidl предлага бяло вино “Бардолино Киарето” с -20%, сироп вишна „Амарена“ или от бъз и лимон с 31% по-ниска цена, които могат да поднесат с пуешки шницел без кожа, намален с 10%, или любимата на мнозина лазаня, сега с 13% намаление. Собствената марка бира Perlenbacher също е с нова по-ниска цена, като може да се комбинира добре с калифорнийски бадем, който е с 22% отстъпка. За всеки, който иска да си похапне нещо хрупкаво, веригата предлага -50% на царевичен чипс в различни видове.

В края на миналата седмица компанията вече обяви намаление на цените с 20% на още 50 продукта - 38 вида хляб и 12 вида брашно. Мярката е в резултат на очакваното законодателно изменение с новата ДДС ставка от 0% за тези стоки. Продуктите са обозначени и видими на място в магазина, а голяма част от тях присъстват и в седмичната брошура чрез познатата на клиентите „Lidl цена“. Тя обединява изгодни предложения с намалени или много конкурентни спрямо пазара цени, от които клиентите на веригата могат да се възползват в рамките на кампанията.

Lidl въведе „Lidl цена“ през 2021 г. като продължение на предприетите от компанията стъпки още в началото на пандемията, с цел да даде възможност на клиентите си да планират и оптимизират бюджетите си за пазаруване в тези предизвикателни за всички времена. Всяка седмица Lidl представя специална селекция с намаления в своята брошура, достъпна и в приложението Lidl Plus, за още по-голямо улеснение на потребителите.