Седем талантливи студенти влизат в Lidl като стажанти
Секция: ЛЮБОПИТНО
14 Юли 2022 11:48
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Седем талантливи студенти влизат в Lidl като стажанти

/КРОСС/ Седем студенти, сред които талант в логистиката и лекоатлет, са новите стажанти в Lidl. Те идват от различни университети в България, Великобритания и Нидерландия, за да навлязат в света на търговията и да работят по конкретен бизнес проект през следващите 2 месеца.

Първото ново попълнение идва от университета Твенте в Нидерландия, където учи индустриално инженерство и мениджмънт. Макар само на 20 години, Нишо Танев има зад гърба си не малък опит. Още в гимназията създава бизнес проект за производство и продажба на тениски. Победител е в конкурс за създаване на проект за приложение за верига на доставки, а от друга надпревара печели титлата „Талант на годината в логистиката“. Именно нея ще трябва да защити в Lidl, където ще има задачата да открие най-оптималния и ефективен начин за преместване на огромно количество стока.

Как да се постигне висока ефективност и как обслужването да бъде винаги с усмивка? Отговор на тези два въпроса ще търсят стажантите Десислава Димитрова и Мартин Стоянов. Десислава ще разчита на своя предишен маркетинг опит в строителна фирма, а Мартин ще заложи на вече натрупаните знания в Lidl, след като за втора поредна година е стажант в компанията.

В следващия коридор застава Серафима Митева, която е била национален състезател по лека атлетика. Днес е първи курс, специалност „Право“, и именно това ще бъде нейната задача в Lidl – да намери начин да оптимизира работата в правния отдел на компанията.

Как се изгражда силна работодателска марка е общото предизвикателство на следващите трима стажанти. Радослав Боев идва от Великобритания, където учи, за да се впусне в проучване, свързано с фирмената култура. По време на пандемията работи за онлайн стартъп за дигитални визитки, а сега насочва вниманието си към корпоративната култура в Lidl. Следващата дама – Ася Зарева, влиза в ролята на инфлуенсър, с което успешно се справя и в ежедневието си. Този път обаче ще има за задача да отразява стажантската програма в социалните мрежи и да показва най-интересните моменти. Може ли дизайнът да допринесе за успеха на една работна оферта? – това е темата, на която ще се посвети Памела Герговска. Тя също има предишен опит в Lidl като стажант и вече е решила, че именно HR е областта, в която иска да се развива.

През следващите 2 месеца всичките седем стажанти ще се фокусират върху своите проекти, ще преминат през различни обучения, ще опознаят света на Lidl, а на финала – ще представят и защитят своите идеи пред ръководството на компанията.