Шамар за клиент в заведение от салонен управител
Секция: БЪЛГАРИЯ
28 Юли 2022 08:26
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Шамар за клиент в заведение от салонен управител

/КРОСС/Салонен управител удари шамар на клиент. Действието се разви в популярно заведение в центъра на София. Във видеоклип, разпространен в социалните мрежи, се вижда словесно пререкание между служител на заведението и клиент. Спорът ескалира и служителят удря шамар на клиента.

Потърпевшият Явор Павлов разказа в bTV „Тази сутрин", че до ситуацията се е стигнало, тъй като в сметката му е била надписана бутилка вино.

Повикал управител, за да получи обяснение. Дошъл сервитьор и обяснил, че бутилката е махната, но Явор Павлов настоял да се види с управителя. След като дошъл и самият управител, се стигнало до физическата саморазправа. Потърпевшият разказа още, че не получил извинение, а дори заплахи.

Тази постъпка е изключително грозна и необяснима, каза съсобственикът на заведението Ричард Алибегов. Изгледах клипчето четири пъти и се обадих на Явор, за да се извиня лично. След това веднага стартирахме процедура по дисциплинарно освобождаване на служителя, каза Алибегов.

Той се извини и обясни, че си е изпуснал нервите, което за мен няма как да е обяснение. Това е човек, който работи повече от година при нас като салонен управител. Това е длъжност, която трябва да предотвратява подобни конфликти, обясни още Алибегов.

По думите му за 10 години, откакто се занимава с този бизнес, такова нещо не се е случвало. Подобна физическа саморазправа е абсолютно недопустима, категоричен бе той.

След инцидента е извикана полиция и са съставени протоколи. Въпреки полученото извинение Явор Павлов смята да търси правата си по съдебен път.