12 уникални донът вкуса в допълнения асортимент на Kaufland България
Секция: БЪЛГАРИЯ
28 Юли 2022 19:35
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
12 уникални донът вкуса в допълнения асортимент на Kaufland България Milka и Oreo са сред най-предпочитаните видове понички

/КРОСС/ Рекордните над 21 000 свежи и качествени продукта предлага в хипермаркетите си най-голямата търговска верига у нас - Kaufland. Това лято, към разнообразния продуктов асортимент се добавя и богата селекция от донъти с различни вкусове, цветове, форми и текстури. В допълнение към безупречния вкус и изгодна цена, донътите се предлагат и в подаръчни пакети, превръщайки се в подходящ комплимент за любими хора.

Разнообразието в магазините на Kaufland включва между 12 и 15 вида донъти всеки ден. Те са част от Пекарната и могат да бъдат намерени във всеки един хипермаркет от веригата, като в обектите в столичните квартали Банишора, Крива река и Младост има допълнително вторично излагане в специално обособен „сладък" донът-щанд.

Сред най-любимите вкусове у нас са тези с шоколад, класическите - със захарна поръска, както и тези с пълнеж малина, ягода и ванилия. Изключително голям интерес тази година предизвиква и донътът с шоколад Milka, който е най-предпочитаният след шоколадовите варианти. Kaufland България предлага и уникален за страната донът с вкус на световно известните бисквитки Oreo.

Всички донъти могат да бъдат намерени на изгодни цени, като се предлагат и в специални предложения на промо-пакети в комбинация от 4 броя.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града.

От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.