Lidl разширява складовата си база в Равно поле
Секция: БЪЛГАРИЯ
08 Август 2022 16:56
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Lidl разширява складовата си база в Равно поле

/КРОСС/ Lidl разширява складовата си база в Равно поле с нови 16 000 кв. м. Така общата застроена площ на този логистичен център вече достига 53 000 кв.м.Разширението на складовата база следва устойчивата експанзия на Lidl и нарастващият брой магазини на компанията. Наскоро веригата обяви, че през следващите месеци предстои да открие нови обекти в Шумен, Хасково, Пловдив, София и за първи път - в Ботевград.

„По-големият капацитет на логистичната ни база е естествен резултат от това наше развитие. Направената инвестиция означава още по-ефективни и оптимизирани процеси, а това от своя страна, гарантирана свежест на оптимални цени всеки ден. Това е и ангажиментът, който сме поели пред нашите клиенти и който винаги сме спазвали и ще продължим да спазваме", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор.

Като част от разширението са изградени 47 нови рампи, с което общият им брой става 163. Това означава, че при пълен капацитет общият брой камиони, които ще минават дневно през складовата база, ще достига 225. Измерено в палета стока, бройката става още по-внушителна - дневно в склада ще могат да се обработват 5500 палета.

Логистичният център в с. Равно поле е първата складова база на веригата в България, построена през 2009 г. Втората си логистична база компанията открива през 2017 г. в с. Кабиле, Ямбол. Нейната застроена площ е 50 630 кв.м, а броят разтоварни рампи е 121.

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 111 магазина в 50 града и над 3700 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.