Милка предизвиква сетивата с нова рецепта и форма
Секция: ЛЮБОПИТНО
23 Септември 2022 18:12
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Милка предизвиква сетивата с нова рецепта и форма

/КРОСС/ Това е най-голямата промяна, която брандът търпи от 25 години насам.Шоколадът е произведен с какао, добито чрез програмата на Монделийз Интернешънъл за устойчив добив на какао - Cocoa Life

Milka представя най-голямата си промяна от 25 години насам. Чрез вълнуваща нова кампания и подобрена рецепта, брандът предлага добре балансирана сладост и нежно топящ се шоколадов вкус.

В усъвършенстваната рецепта Milka продължава да използва висококачествени и внимателно подбрани съставки, за да създаде нежно топящ се шоколад, който любителите на шоколадите Milka познават и обичат. Най-нежната Milka досега е произведена от устойчиво добито какао по програмата Cocoa Life на Монделийз Интернешънъл в съчетание с познатото алпийско мляко.

Новият шоколад идва и в различна форма. Въз основа на потребителски тестове и обратна връзка относно вкусовите усещания, шоколадовите блокчета придобиват по-заоблена форма, която дава различно усещане при похапването. Освен заоблената форма на парченцата Milka шоколад, брандът ще изненада и с нова, допълнителна гравюра върху едно от тях - за първи път ще се появи кравата Лила.

Проучванията показват, че едно от нещата, които хората предпочитат, е балансът в шоколадовия вкус. Затова и Milka се фокусира върху създаването и прилагането на новата рецепта с продукти, които са предпочитани от потребителите. Благодарение на новата рецепта и алпийския вкус, всички любители на шоколада ще могат да се насладят на най-нежно топящата се Milka досега.

"Знаем, че вкусът е това, което хората ценят най-много, когато избират шоколад, и че оценката на вкуса е основният двигател за избора на даден продукт. Затова сме развълнувани от новия вкус и промяна. Новата ни комбинация от рецепта и форма предлага подобрено вкусово изживяване, което ще позволи на потребителите да се насладят на най-нежната Milka досега в нашите шоколадови продукти.

Ние вярваме, че това освежаване на марката прави Milka по-смела и ще зарадва настоящите потребители, като същевременно ще привлече и нови такива. Направен с какао, добито чрез Cocoa Life, програмата за устойчивост на какаото на Монделийз Интернешънъл, всеки може да се чувства сигурен, че избира шоколад, който е направен с ангажимент и грижа за общностите и околната среда.

В допълнение, кравата Лила се появява за първи път в ъгъла на новите блокчета. Вярваме, че всяко още по-нежно топящо се парченце шоколад е с най-добрия вкус, който някога сме предлагали!", споделя Катерина Ел Амин, маркетинг мениджър категория „Шоколад" за България.

Опаковката на Milka също има обновен и свеж вид. Логото на Cocoa Life, глобалната програма на Монделийз Интерневънъл за устойчиво добиване на какаото, ще заеме по-централна роля в новия дизайн - на предната част на опаковката. Кравата Лила, която е истинска икона на Milka и символизира алпийското мляко, придаващо автентичния нежен вкус, е прерисувана и вече е с още по-централна роля.

Новият вкус и опаковки вече са налични в търговската мрежа, като през целия месец октомври в над 250 магазина в страната ще се проведе дегустация на новата рецепта на шоколадите Milka.

За да може най-нежният Milka вкус досега да достигне до максимален брой хора, екипът е организирал и специално Milka турне, което в следващите седмици ще обиколи 26 населени места в България.