Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите
Секция: БЪЛГАРИЯ
30 Септември 2022 09:59
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите

/КРОСС/ Два дни преди предсрочните парламентарни избори кампанията на партиите вече е във финалната си фаза.

За поредна кампания екипът на Институт за развитие на публичната среда следи средствата, които партиите влагат в медийно отразяване - традиционно основно разходно перо в отчетите на политическите формации. Мониторингът ни включва официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.

В края на предизборната надпревара публикуваме резултати с актуалност към 28-и септември, 2022 г. Подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от 3 020 075 лв. (без ДДС). Така за последните осем дни средствата за партийна реклама са се увеличили с близо 1 млн. лв.

Кои са най-предпочитаните медии и кой участник е вложил най-много за реклама, може да видите в публикацията на платформата "Отворен парламент" - "Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите".