Мила Роберт и Ваня Щерева с първа обща песен
Секция: ЛЮБОПИТНО
17 Октомври 2022 10:21
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Мила Роберт и Ваня Щерева с първа обща песен

/КРОСС/ Звездните майка и дъщеря Ваня Щерева и Мила Роберт влязоха в епична музикална битка, която завърши с първа обща песен за изпълнителките. Поводът за осъществяването на проекта е лоялната програма на най-големия ритейлър у нас, като в парчето двете изтъкват преимуществата както на дигиталната, така и на физическата Kaufland Card.

Песента на популярните изпълнителки сравнява предимствата на единия и на другия вариант на картата, както и редиците възможности, които лоялната програма предоставя на клиентите на веригата. Предимствата на дигиталната Kaufland Card в песента представя певицата и актриса Мила Роберт, а „за“ тези на физическата карта своя глас дава музикантът и текстописец Ваня Щерева.

При пазаруване с дигиталният вариант на Kaufland Card се активира функцията „дигитална касова бележка“, която отразява натрупаните отстъпки, използваните купони и всички покупки. Отстъпките се активират след като картата се сканира на касите и се отразяват в общата стойност на сметката, а притежателите на дигиталната карта могат да участват и в атрактивната игра „Колелото на наградите“.

За разлика от дигиталния вариант, потребителите, които са привърженици на фразата „око да види, ръка да пипне“ и грижливо пазят своите дебитни, кредитни и карти за отстъпки, могат да съхраняват физическата Kaufland Card в портфейлите си. При това без да се притесняват за изхабената батерия на своя телефон. С нея клиентите на Kaufland България също могат да се възползват от купони, както и от всички намаления в актуалната брошурата на веригата – печатното издание с най-голям тираж в страната.

От старта на лоялната програма през юни до сега, Kaufland Card предизвика изключителен клиентски интерес, като само за месец регистрираните потребители надвишиха 1 млн. души. Основните предимства, които Kaufland Card им предлага, са седмични оферти, точки за лоялност, персонални купони, игри с награди и отстъпки за услуги и продукти извън магазините на веригата.