Kaufland изгради нова образователна детска площадка в Малинова долина
Секция: ЛЮБОПИТНО
11 Ноември 2022 14:02
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland изгради нова образователна детска площадка в Малинова долина

/КРОСС/ Kaufland България изгради своята първа образователна детска площадка „Kuniboo” като дарение за столичния район „Студентски“. Инвестицията за реализацията на проекта е за близо 190 000 лева. Площадката е разположена в близост до хипермаркета на веригата в жк „Малинова долина“ и е предназначена за деца от 5 до 12 годишна възраст.

Детската площадка е снабдена с множество атрактивни съоръжения, в това число – въжена пирамида, висока 3,5 м и „въжен тролей“ с дължина 26 м . Акцент в нея е и образователният елемент – 12 пейки са изписани със специални екологични послания, насочени към най-малките. Сред тях са съвети за намаляване на пластмасата, пестене на ресурсите и увеличаване на консумацията на сезонни плодове и зеленчуци. Площадката е застлана с ударопоглъщаща настилка, а за максимална сигурност и комфорт на посетителите е монтирана и ограда. Всички съоръжения за активна игра са произведени от френска компания, сертифицирана със TUV сертификат за качество.

Образователната площадка на Kaufland България е част от плановете на компанията за строителство и реконструкция на общински детски площадки в цялата страна. Тя носи името на малкия енот Kuniboo, който е талисман на собствената марка продукти на ритейлъра, предназначени за бебета и деца.

„Първата образователна детска площадка „Kuniboo” е част от цялостната CSR стратегия на компанията ни за подобряване на средата, в която живеем. В следващите години предстои да изградим или ремонтираме множество общински детски площадки, тъй като грижата за децата е и ще продължи да бъде приоритет за Kaufland България. Като лидер на пазара ние осъзнаваме обществената си роля и ще продължим да сме верен приятел на децата и техните родители“, коментира Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и CSR” на Kaufland България.