Двигател за мотофреза
Секция: ЛЮБОПИТНО
15 Ноември 2022 11:41
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Двигател за мотофреза

/КРОСС/ Двигателят е основната и най-важна част от една машина - от него идва мощността, необходима за задвижване на превозните средства, както и за работата на различните машини и съоръжения. Двигатели използват и много инструменти за строителството. Също така и много градински уреди като косачки, тримери, мотофрези.

Двигателите с вътрешно горене стандартно осигуряват много по-голяма мощност от електродвигателите. При тях се създава натиск върху вътрешните елементи на машината (буталото, ротор и т.н), които в крайна сметка осигуряват работната сила.

Спецификации

Двигателят за мотофреза обикновено е бензинов, като съществуват модели, които могат да работят на по-малко от една конска сила. Има и такива, които достигат мощност до над 10 к.с. (при по-големите градински мотофрези).

В повечето случаи двигателят се монтира над зъбците на мотофрезата, за да постави тежест върху тях и да насърчи по-доброто обработване. Това най-често са мотори с хоризонтален монтаж. Някои от по-големите култиватори обаче използват двигатели с вертикален вал.

При някои бензинови мотофрезите двигателят е двутактов, подобно на тези, които се използват при тримерите. Те изискват бензинът да се смеси с двутактово масло, за да се получи смазване. По-големите градински фрези (както и повечето косачки) използват четиритактов двигател. Тези мотори не изискват маслото да се смесва с бензин, като също така са по-лесни за използване и поддръжка (както и по-екологични).

Почти цялото охлаждане на двигателя на мотофрезата е въздушно. Ребрата в маховика изтеглят външния въздух в металната обвивка и го насочват покрай охлаждащите перки на двигателя. Това помага за разсейването на топлината и отвеждането ѝ навън. Този процес също позволява на двигателя да работи без радиатор.

При някои култиватори моторът не само задвижва мотичките, но и колелата за придвижване. Това е възможно, благодарение на трансмисията - двигателят е прикрепен към нея. Тя насочва част от мощността към задвижващите колела, а друга част към зъбците на мотофрезата. Двигателят работи с определена скорост, а зъбните колела на трансмисията я насочват към различни зони на машината.

По-голямата част от двигателите с вътрешно горене използват стартерно въже за запалване. Някои от моделите с по-висок клас обаче разполага с батерия и електрически стартер, подобно на автомобилите. Версиите за стартиране с изтегляне са най-често срещаните, като са и много лесни за боравене.

Мотофрезите, които биват задвижвани на бензин осигуряват много висока мощност и ефективност при поддръжката на градината. Те са подходящи за по-големи площи и по-тежки работни приложения.

***
Ако желаете да се оборудвате с такава машина или просто търсите надеждно място, от което да си закупите нов бензинов двигател за мотофреза - без да се замисляте можете да заложите на OnlineMashini.bg.

Там ще намерите широка гама бензинови двигатели, подходящи за градинска техника като косачки, дробилки, мотофрези и др. Всички мотори се предлагат на конкурентни - изключително изгодни за потребителя цени, както и с безплатна доставка до адрес или офис на куриер.

Поръчвайки от OnlineMashini.bg ще получите бързо обслужване и още по-бърза доставка до всяка една точка на страната. Продуктите достигат до Вас в срок до 3 работни дни, като в повечето случаи ще ги получите още на следващия ден. Имате осигурена до 3 години гаранция, както и възможност за покупка на разсрочено плащане за машини на стойност над 150 лв.