Ралица Иванова: Мисията на Еvents Guide Bulgaria е да разкрива предимствата на туристическите ни райони
Секция: Туризъм
07 Декември 2022 15:15
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Ралица Иванова: Мисията на Еvents Guide Bulgaria е да разкрива предимствата на туристическите ни райони

Ралица Иванова – основател и управител на „Ивент Плюс БГ“ ЕООД

/КРОСС/  Реализирахме специализирано издание за събитиен туризъм. Решихме да „обърнем прожекторите" и осветлим този специализиран туризъм, и по-конкретно конгресния, който според мен остава малко в сянка в сравнение с останалите, вече добре познати и традиционни за България видове туризъм. Другата причина да работим усилено в тази посока е защото тук се чувстваме можещи и уверени в това, което правим. Дългогодишният ни опит при провеждане на конгресни и бизнес събития е основание да свързваме експертизата си на работа именно с тази ниша. Ресурсите, с които разполагам като собственик на платформата eventplus.bg ми дава възможност да позиционирам по най-правилния начин такова специализирано издание.

Винаги се стремим да удовлетворяваме нуждите на клиентите ни, да даваме висока добавена стойност на услуги ни, да им помагаме да бъдат по-добри в това, което правят. Именно поради тази причина и предвид мисията ни, която е „заедно да превърнем България в предпочитана дестинация за събитийни прояви", създадохме едно ново за пазара, дигитално и иновативно специализирано издание в полза на всеки, който организира събития или иска да се образова в тази посока - Еvents Guide Bulgaria.

Фокусът му е върху развитието на конгресния туризъм в страната. Излиза онлайн веднъж месечно, в платформата www.eventplus.bg.

В девет поредни броя по интерактивен начин може да се запознаете с предимствата на всеки един туристически район, започвайки с информация за конгресната база, минавайки през ресторантите и традиционните храни и напитки и стигайки до забележителностите, които отличават всяко едно туристическо кътче в България. Материалите се базират на изследване, проведено от студенти от Великотърновския университет. Всички статии, анализи и оценки са изготвени от академичната общност на катедра „Туризъм" към висшето учебно заведение.

Всеки един брой предоставя информация и за териториалното разположение на районите на туристическата карта на страната. Освен на българските туристи и бизнес, изданието служи и за ориентир на организатори от външни пазари, тъй като предстои то да бъде достъпно на английски и други езици.

В забързаното ежедневие читателите може да нямат време, за да прочетат цялото богато съдържание, именно заради това за тяхно удобство водещата рубрика е достъпна и в аудио формат. Така дори най-заетите ни читатели, ще могат да се запознаят с предимствата на туристическите райони. И още от съдържанието, което може да откриете в различните рубрики:

• Възможностите за настаняване и конгресната база в хотелите, разделени видово според особеностите на населените места и общините в туристическите райони. Постарали сме се тук да има и видеоматериали на водещите градове за района;

• „Под лупа"- поставя се акцент на някои потенциални възможности на дестинациите за привличане на конгресни туристи или се разглеждат вече разработени в тази насока местни туристически ресурси, бизнеси, и др.;

• Предлагана услуга и предимствата на заведенията за хранене и развлечения;

• На фокус са представени град или градове на района, където според изследването има най-висока концентрация на места за настаняване с условия за конгресен туризъм;

• Забележителности и атракции в туристическия регион, представени с интерактивна карта

Освен това, изданието предоставя възможност на местата за събития да се представят по иновативен начин с видео материали. Рекламните позиции са обогатени с интерактивни визитки, активни линкове и директни препратки към специфично разширено съдържание с директна форма за контакт и изпращане на запитване.

 

Източник: Bgtourism.bg