Kaufland България ще модернизира още 9 хипермаркета от веригата си през 2023 г.
Секция: ЛЮБОПИТНО
03 Януари 2023 17:00
Моля, помислете за околната среда, преди да вземете решение за печат на този материал.
Вашата Информационна агенция "КРОСС".

Please consider the environment before deciding to print this article.
Information agency CROSS
Kaufland България ще модернизира още 9 хипермаркета от веригата си през 2023 г.

/КРОСС/ През 2023 г. Kaufland България планира да продължи националната си експанзия, както и модернизацията на своите хипермаркети. С обновяването на още 9 магазина в цялата страна и превръщането им в мултифункционални търговски центрове, компанията ще затвърди позицията си на One Stop Shopping иноватора на българския ритейл.

„През изминалата година продължихме интензивното обогатяване на микса от наематели и работихме в посока нови концепции и иновации. С нашата One Stop Shopping концепция ние осигуряваме цялостна атмосфера за пазаруване и отговаряме на очакването на клиентите ни за удобство и достъп до още по-голям асортимент от продукти и услуги. Към днешна дата в търговската ни мрежа имаме над 500 обекта и 120 активни наемателя - вътре във филиалите ни и във външната зона. През 2023 г. ще надградим тази наша стратегия, като едновременно с това ще продължаваме да внедряваме иновации в магазините ни“, коментира Петър Пекалиев, ръководител направление „Снабдяване“ в Kaufland България.

През 2022 г. най-голямата търговска верига у нас откри 2 нови хипермаркета и инвестира над 40 млн. лв. в обновяването на 12 свои обекта. Едновременно с това Kaufland България разшири асортимента си и той вече надхвърля над 20 000 артикула.

Като част от One Stop Shopping концепцията на веригата и въвеждането на иновативни за българския пазар услуги, лидерът в ритейла осигури на клиентите си ново ниво на обслужване.

В хипермаркета Kaufland Варна – Тошево беше открита най-голямата за страната зона с наематели, разположена на повече от 1 200 м². Сред мащабните нововъведения в магазина бе и първият food court на Kaufland с площ от над 200 м², който предлага на клиентите разнообразие от храни и напитки, прясно приготвени на място. В хипермаркета беше разкрита първата за Kaufland вертикална детска площадка с пързалка, стена, въжета и мрежи за катерене.

След обновяването на филиала на веригата в столичния квартал „Банишора“ обектът получи първия в света сертификат за качество TÜV за магазинна витрина. Витрината е с дължина 28,80 м и в нея се съхраняват над 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове. Сертификатът за качество се издава от независимата организация TÜV AUSTRIA в удостоверение на това, че експлоатацията на съоръжението отговаря на най-високите международни стандарти – безопасност на храните, качество на процесите, контрол на рисковете.

Към разширения асортимент на реновирания през есента магазин на Kaufland в кв. „Малинова долина“, компанията внедри и първата по рода си в България микрооранжерия за отглеждани на място подправки. Иновативното съоръжение позволява на клиентите да проследят растежа на подправките в изцяло контролирана 100% екологична среда. Тя дава възможност да се разкрие пълният хранителен потенциал на растенията, свеждайки до минимум използването на природни ресурси. Другата иновация за българския пазар, която се намира в същия хипермаркет, е машината за опушване на меса и риби.